Robert Wells

För er som inte förstod min metafor i det föregående inlägget så skall jag förklara lite närmare nu. Robert Wells är en känd person, mestadels för sitt Pianospelande, sin roll i Rapsodhy in Rock. Eftersom han är väldigt duktig på att spela Piano så använde jag honom som en jämförelse mot att hans exelens i Piano mot min exelens i Gitarr.

Jag hoppas att detta nu gjort din tillvaro lite klarare på din väg mot att uppnå min nivå i kunskap.

- What do you want God to say to you when you meet him in heaven?
- Hi Joey it's God, can you help me to be awesome?
- Hi Joey here's your chocolatemotorcycle

Kommentarer
Postat av: andra sarah

good day sir.
kommer du på fredag?

2007-12-20 @ 13:20:20
URL: http://bitamazire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0