måste man skriva hela tiden???

varför håller alla på och tjatar om att man måste uppdatera bloggen hela tiden...så sjukt dålig stil tycker jag, varför ska andra bestämma vad ja ska göra på min fritid, dom jag hörde någon säga, "den som har den mest aktiva bloggen har det minst aktiva livet". Så om man har en "bra" blogg som uppdateras hela tiden då måste man ju ha ett sjukt tråkigt liv eller?...så eftersom jag inte skriver så ofta så betyder det att jag har ett asbra liv där det händer massa fett coola saker!!! som idag tillexpemel kommer det hända en massa saker i mitt liv och eftersom jag inte kommer att skriva det här så betyder det att dem sakerna som händer mig är mycket häftigare än de saker som händer aktiva bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0