gitarr hjältar och grupper!

Fick låna den gode Viktors guitar hero igår så nu har jag suttit och nött det i 3 ½ timme. Klarat 39 av 42 låtar på hard men så körde ja fast och då orkade jag inte mer just för tillfället... Men det ger sig nog, sen måste man ju klara ut det på expert också. Nu är det då guitar hero tre som jag talar om. Tycker personlign att det är lite skönare låtar på detta än på tvåan.

---

Igår hade jag inte så mycket att göra så jag startade en grupp på facebook i mitt eget namn i ett litet expriment för att se hur många många medlemmar jag kan får. Är uppe i 28 medlemmar i skrivande stund, det vore ju alldeles fantastiskt om man kom upp i över 100 medlemmar.

---

Ikväll är det förlovningspartaj men jag är inte bjuden men jag kommer iallafall för jag är ju en såndäringa respektive nu till en flicka som är bjuden =) så nu blir det dubbelt så mkt ferre.


gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0